1Partner Kommertskinnisvara juhi Kirill Viguli sõnul oli Mööblimaja sulgemine strateegiliselt hästi ajastatud, sest kaubandusketid võistlevad vihaselt, kes saab heas asukohas asuva krundi või hoone endale.
Legendaarse Mööblimaja hoone uuendamist nõustanud 1Partner Kommertskinnisvara juhi Kirill Viguli sõnul on jaekaubanduse sektoris selgelt buum ning üritatakse üksteise võidu kiiresti laieneda.
“Tuleb Lidl ja ka siin juba end sisse seadnud ketid otsivad nii oma uutele suurtele kui viimase trendina väikepoodidele krunte. Mööblimaja hoone napsas teiste suurte kettide üllatuseks näiteks A1000, mis oli lihtsalt kiirem, aga ka paindlikum” rääkis Vigul.
“Praegu on hea raha küsimiseks õige aeg ning sellist turunõudlust peaksid kasutama need, kelle ärimudel enam väga kasumlik pole. Kel praegu mõne Tallinna käidava liiklusmagistraali ääres vana lao- või tööstuspind, peaks arvutama, kas risk ja töö, mis selle äri ülevalhoidmisega kaasneb, ära tasub. Või on see mõistlikum panna pika ja kindla lepinguga mehele,” soovitas 1Partner Kommertskinnisvara juht.
“Praegu on Tallinnas veel päris palju Mööblimajale sarnaseid kaubanduspindasid, mis vajaksid uut hingamist. Värskelt vahetas omanikku näiteks ka viimane omalaadne kaubanduspiirkond – Keskturg ja endiseks ta kindlasti ei jää. Lisaks Tallinna kesklinnale otsivad kaubandusketid krunte järjest rohkem ka pealinna lähiümbrusesse,” rääkis Vigul.