Alma Media ostis Eesti juhtiva internetipõhise kinnisvarateenuste portaali City24.ee operaatorfirma Kinnisvaraportaal AS kogu aktsiapaketi. Firma aastakäive on ligi 4,7 miljonit krooni ning ettevõttes töötab neli inimest. Müüjad on riskikapitali ettevõte Intergate ja kolm kinnisvarafirmat, kes asutasid portaali 2000. aastal.
Alma Media on internetipõhiste klassifitseeritud reklaamide turu liider Soomes. Alma Media teenusteportaalid Soomes on Etuovi.com, Autotalli.com, Monster.fi, samuti mitmes riigis toimiv Mascus.com ning Byttruck.com Rootsis.
City24.ee on Eesti juhtiv internetipõhine kinnisvara andmebaas.
City24.ee hõlmab ligi 70 protsenti Eestis müügil olevatest eluasemetest ning antud keskkonnas pakutakse 200 kinnisvarafirma vahendatavat kinnisvara. Nimetatud teenust kasutab nädalas üle 40 000 inimese. Eesti ja vene keele kõrval on teenus kättesaadav ka soome ja inglise keeles.
“City24.ee ostmine on kõigiti kooskõlas Alma Media strateegiaga. Oleme Soomes valitud sektorites turuliidrid ning järgmine loomulik samm on tegevuse laiendamine lähialadele. City24 annab meile hea võimaluse laiendada Soomes hästi käima läinud Etuovi.com-i äritegevust ka välismaale. City24-l on valmis teenus mitmes keeles, sealhulgas vene keeles, samuti plaanid tegevuse laiendamiseks Leedusse ja Lätisse,” ütles Alma Medias internetipõhiste klassifitseeritud reklaamiteenuste eest vastutava Alma Media Interactive Oy tegevdirektor Raimo Mäkilä.
Eesti eluasemeturg on viimastel aastatel jõuliselt kasvanud. Eluasemetehingute arv kasvas 2003. aastal kokku 16 protsenti. 2004. aasta esimeses kvartalis sõlmiti 10.700 tehingut ning lõppenud aasta kasvutempo on prognooside kohaselt võrreldav eelnenud aastaga. Eluaseme keskmine hind oli 2003. aastal 472.000 krooni (30 100 eurot). Keskmine hind kasvas 2002. aastaga võrreldes 13 protsenti. Madal intressimäärade tase on toetanud jätkuvalt kõrget huvi eluaseme soetamise vastu. Eluasemelaenude võtmine kasvas 2003. aastal 61 protsenti.
“City24 on saavutanud tugeva positsiooni internetipõhiste kinnisvarareklaamide valdkonnas. Koostöö Alma Mediaga loob uued huvitavad võimalused laiendada interneti vahendusel pakutavaid teenuseid mobiiliteenustele ja mujale meediasse, nagu näiteks ajalehed ja televisioon. Meie kliendikeskne lähenemine infotehnoloogia arendamisel ja soov rakendada Alma Media parimaid ärikontseptsioone annavad meie klientide käsutusse valdkonna juhtivad teenused nii olemasolevates kui uutes turupiirkondades,” ütles Kinnisvaraportaali tegevdirektor Marko Veerberk.
Alma Media Interactive Oy on Soome juhtiv klassifitseeritud reklaamile spetsialiseerunud firma. Kinnisvaraportaal Etuovi.com, kasutatud autode müügiportaal Autotalli.com, töökuulutuste portaal Monster.fi ja kasutatud raskemasinate portaal Mascus.com on kõik turuliidrid. Nimetatud keskkondi külastab kokku 800 000 inimest kuus. Klassifitseeritud teenuste koondkäive oli 2004. aastal ligi 13 miljonit eurot ning selles valdkonnas töötas kokku 62 inimest.