Täna avati sadamapiirkonnas Tallinna uusim kaubanduskeskus Nautica, mille 60 kaupluse hulgast võib leida mitmeid tuntuid brände.
Üle aasta kestnud ja rohkem kui 11 miljonit eurot maksma läinud ehitustööde tulemusena endise Norde Centrumi asemele loodud Nautica pakub 18 500 ruutmeetril esmaklassilist kaubanduspinda otse Tallinna südames.
Külastajad leiavad keskusest laia valiku kaupluseid, mille hulka kuuluvad näiteks Sinsay, House, Cropp ja Sketchers. Nauticas asub ka kesklinna suurim Rimi hüpermarket ning einestamise ja vaba aja veetmise võimaluste eest hoolitsevad Babyback BBQ, CHI, Park Minigolf ja Futuruum.
„Projekti alustades oli meie eesmärgiks vana hoonet laiendada ja suurendada kaubavalikut, tuua Tallinna kesklinna suurepärased ostlemisvõimalused. Täna Nautica keskust avades võime öelda et lõpptulemusena on Nautica suutnud meie ootuseid ületada ja oleme suutnud Tallinna kesklinna rajada täiesti uuel tasemel suurepärase ostu- ja vabaaa veetmise võimalused ning seda suurem rõõm on avada uksed ka kõikidele külalistele,“ sõnas keskuse omanikfirma Capfield juhatuse liige Ruben Gornischeff.
Keskus disainiti arhitektuuribüroo 3D Reid poolt. Ehitustööde tulemusena sai Nautica ühtlasi uue sadamapoolse sissepääsu ning oluliselt parandati nähtavust ja ligipääsetavust kesklinna suunalt saabujatele. Interjöörilahenduste seast võib leida avarad aatriumid, kõrged kaupluste klaaspinnad ning teise korruse rõdu, kus einestades avaneb suurepärane vaade jahisadamale ja siseaatriumile.