Kes on Milleeniumlased
Sündinud vahemikus 1980 – 2000. Milleeniumlased esindavad kasutamata potentsiaali kogumit, mis kasvab eksponentsiaalselt ning kellede tähelepanu saamiseks tuleb üks korralik võistlus maha pidada. Hoolimata finantskriisi mõjudest, on nad ettevõtlikud ja ambitsioonikad. Mitmed milleeniumi lapsed on väga edukad tehnoloogiaettevõtjad. Näiteks Mark Zuckerberg, Facebooki looja kehastub ideaalselt Y põlvkonna stereotüübiks. Poliitiliselt iseseisvad, kuid kogukondadest lugupidavad noored on justkui optimistlikud idealistid kõiges, mida nende edasipürgivusmeel plaani söandab võtta – nende puhul peab meeles pidama, et nad ei toimi kunagi sinu heaks, vaid toimivad ja töötavad sinuga koos. Seda aga kõiges – tööpostil töösuhtes ning kinnisvaraturul kinnisvara soetamisel.
Värske statistika alusel on uusarenduse ostja just milleeniumlaste vanusegruppi jääv noor.
Millest nad kodu soetamisel lugu peavad
Suunates Y- generatsioonile otsesõnumi “ See on sinu unistuste kodu, see on see, mida sa soovid” ei saada puhtalt ignoreerimise osaliseks, vaid kogu edasine info ja püüdlus lisatakse automaatselt milleeniumlaste “mentaalse rämpsposti kausta”. Ehk teisisõnu, valede sõnumitega kodu otsemüügi katsetus milleeniumlaste aadressil, sulgeb igasugused uksed tulevikus kontakt taastada. Parim viis on lasta nendel põnevatel tegelastel jõuda ise arusaamani, et nad vajavad seda toodet, nende enda kriteeriumidel, tänu konsultandi tekitatud põnevusele ning eelkõige loomulikult ka konsultandi abiga. Ka ajakiri Forbes reastas milleeniumlased viieteistkümne teguri hulka, mis kinnisvaraturgu mõjutavad ning millel täna silm peal hoida.
Nad teavad mida tahavad ning seisavad tugevalt enda must have listi eest. Nende pagasisse kuuluvad tavapärased tüüpeelistused nagu näiteks energiasäästlik hoone, rohelus, sisseehitatud köögi- ja vannitoalahendus, avarad planeeringud, kodu uusarenduses, sageli ka 1 ekstra kodukontorituba ning kaalukausile lisab põnevaust ka nutikodu lahendus. Üha enam saavad nendepoolset tähelepanu kodud äärelinnas, kus on kesklinnaga hea ühistranspordiühendus ning kui jalutusdistantsile jääb ka veel asjalik toidupood või kodukohvik, siis ongi justkui kriteeriumid täidetud.
Milleeniumlased mõtlevad visuaalselt. Digitaalse generatsioonina elavad ja hingavad nad tehnoloogia abil ning on läbi immutatud sotsiaalmeediast. Jah, on erandeid, kuid nendel me hetkel peatuma ei jää. Milleeniumlased ei soovi, et nende poole pöördutaks traditsioonilisel moel. Nad ootavad bränditud sisu, mis oleks informeeriv ja põnev. Nad eelistavad osaleda vestluses, selle asemel, et kuulata ühepoolset müügikõnet. Nad hindavad autentsust ja läbipaistvust. Nad usaldavad kliendihinnanguid ja eeldavad, et saavad seda ka ise avalikustada. Olenemata sellest, et nende ostuvõimalused on avardunud, on nad siiki eelarveteadlikud ning nende ostuprotsess on tihtipeale üpriski kaalutletud ja põhineb erinevatel võrdlusmomentidel.
Kuidas neid kõnetada
- Esitle enda “toote – ja tööteadlikkust blogi asutamisega”
Enamus milleeniumlastest kinnisvara soetajaid teeb seda esmakordselt. Kuigi tegemist on digiajastu inimestega, on neile oluline enda kõrval näha persooni, kelle kaasabil saab ka kõige totramatele küsimustele professionaalse vastuse. Lugedes kinnisvaraalaste igapäevaprobleemide kohta blogikeskkonnast, tekitab see tunde, et sellistes mureküsimustes ei olda üksi ning blogipidaja näol on tegemist inimesega, kellega isegi sellistel teemadel mugav vestelda on. Kirjutada võiks kõigest: kodu otsingutest, laenuga seonduvast, kogemustest erinevate pankadega, trendidest turul, elupiirkondade arenguprotsessidest, remonditöödest ning kodukujundusnippidest. Kifti, avatud ja professionaalse imago loomine tuleb kasuks. - Ole seal kus on milleeniumlased – sotsiaalmeedias.
Milleeniumlased usaldavad pigem “brändi”, kes on esindatud sotsiaalmeedias ning esindatud oma parima külje alt. Ilmselt ei pea toonitama, et oluline on käia kliendiga ühte sammu. Pakkuda talle haaravat sisu, mis oleks informatiivne ja kõnetaks. Väga tore on teha objektidest videoklippe, kuid kui neil puudub personaalsus ja isikupära, pole neist tolku. Aegajalt peaks meenutama iidset tõde “kõikidele korraga ei saa kunagi meeldida!”. Tehes videoklippe objektist, et milleniumlastele muljet avaldada, tuleks alustada iseendast. Milline oled sina ja milliseid inimesi soovid kõnetada. Peamine on toota objektidele sisu, mis on omane just tootjale endale. Teistelt malli võtmine ei mõju. Iga konsultandi jaoks on omad kliendid. Kliendid, kes samastuvad ning jäävad truuks. Kui suhtlusstiil ei ole eraelus üliemotsionaalne, siis kindlasti ei tasuks sellises stiilis sotsiaalmeedias ka sisu tootma hakata. Tuleb jääda kindlaks enda persoonile, kuid ennekõike leida see iseenda jaoks ülesse. - Ole kinnisvara konsultant
Konsultant, kelle abil saab vastused kõikidele kinnisvaraalastele küsimustele. Konsultant, kellega ka sotsialiseeruda saab, konsultant, kes loob harivat sisu erinevatel meediaplatvormidel, kes on enesekindel ja sõbralik, konsultant, kes kasutab kaasaegseid töövõtteid, kes on valmis enda pädevusega andma 24/7 ka juriidilist kiirabi. Aidata aru saada, millist kodu ning millistel tingimustel tegelikult endale lubada saadakse. Olla midagi enamat, kui vaid kulunud märksõna kinnisvara maaklerist.
Ehk kokkuvõtlikult, mida personaalsem ja mitmekülgsem on kommunikatsioon, seda lähedasemaks Y-generatsiooniga saadakse. Seda suurem usaldusväärsus õnnestub optimistlikelt idealistidelt külge linkida.