Ennetame finantsmuresid

RE/MAXKuigi euribor langeb, on laenu saamine üha raskem. Kuna märkimisväärne osa kinnisvara ostetakse just laenu abil, on vahendusfirmad sunnitud välja tulema üha uute ja uute nippidega, kuidas laenukraane kergemini avada. RE/MAX Professionals alustab pilootprojektina uut teenust, kus klient saab rääkida vabas õhkkonnas oma finantsmuredest.

Et saada objekti kohta teada täpseid finantsfakte, hakkab RE/MAX Professonals’i kontoris viibima laenuhaldur DnB Pangast, kes vastab kõigile kliendi finantseerimisalastele küsimustele. Esimene selline infotund toimub 17. aprill 13.00-14.00 RE/MAX Professionals kontoris Vilmsi 47, Tallinn
RE/MAX
Kinnisvaraettevõtte juhatuse liikme Kairi Ummuse sõnul pole selle infotunni mõte pakkuda mitte panga tooteid, vaid vastata klientide küsimustele, leida nende probleemidele lahendusi ja võtta ära teadmatus ja hirm tuleviku ees.

„Panka läheb inimene tavaliselt siis, kui tal on juba probleem tekkinud. Meie tahame klientidele pakkuda pangapoolset tuge enne lõplikku otsust. Vaatame enne müügi alustamist või ostmist lahendused üle, et hiljem ei tuleks ebameeldivaid üllatusi,” lisab Ummus.

Tema sõnul on tavaline situatsioon praegu niisugune: ostjad leiavad sobivad kodud ja hinna osas saadakse müüjaga kokkuleppele, isegi pank annab positiivse laenuvastuse. Siis poeb aga ostjasse hirm ja ta lükkab otsuse edasi. Otsest põhjust pole ja tavaliselt mainib ta müüjale ja maaklerile, et ei saanud pangast rahuldavat pakkumist.

„Ja nii see idee sündiski. Klient vajab rohkem selgitusi ja mõlemad pooled – maaklerfirma ja pank – oskavad seda teha. Kasulik on sellist probleemi üldse vältida ning seetõttu haarame härjal sarvist juba algfaasis, kui klient otsustab kinnisvara või panganduse teenuseid kasutada,” lisab Kairi Ummus.

Artikli edastas Kairi Ummus, RE/MAX Professionals juhatuse liige

Kas soovid värsket kinnisvarainfot meilile?

Sisesta e-posti aadress ja ole kursis kinnisvaraturu liikumistega!

Kinnisvarakoolis järgmisena:

13.-16.01.2025 Kinnisvara ABC