Vilniuses asuva kaubandus- ja vabaajakeskuse Panorama käive kasvas 2017. aastal 2016. aastaga võrreldes 5,5%, ulatudes 126 miljoni euroni. Tegemist on keskuse senise käiberekordiga.
Keskuse käive suurenes pea kõigis sektorites ning kasvu mõjutas enim jõuluperiood, mille müügitulemused olid viimase kolme aasta parimad. Enim, 16% suurenes 2017. aastal käive teenuste valdkonnas, 14% nii elektroonikakaupade, IT-tarvikute ja mobiiltelefonide kui restorani- ja kohvikusektoris ning 12% gurmeekaupade sektoris. Kosmeetikakaupade käive suurenes 6%, laste-, apteegi- ja optikakaupade müük 4% ning moe- ja rõivakaupade müük püsis stabiilsena.
„Käibetulemused näitavad, et kliendid hindavad üha enam ostlemise mugavust ja soovivad lisaks kaupluste külastamisele veeta aega hubases restoranis või kasutada ära võimalust ajada mugavasti samas kohas vajalikke asju ja tarbida soovituid teenuseid,“ selgitas Panorama tegevdirektor Birutė Kalanovaitė.
Panorama keskuse külastajate arv suurenes mullu 2016. aastaga võrreldes 3%, detsembris kasvas kliendivoog 9% ja saavutas viimase kolme aasta kõrgeima taseme. 2017. aastal kulutas külastaja keskmiselt 5% rohkem kui 2016. aastal ning ostude arv kasvas 0,3%.
„Külastajate arvu kasv julgustab meid tegema suuremaid investeeringuid müügipindadesse ja parandama veelgi infrastruktuuri. Eesmärgiga muuta ostlemine kiiremaks ja lihtsamaks, oleme juba uuendanud parkimisalasid ja turvasüsteeme ning uuendame pidevalt ka keskuse tootemargivalikut, võttes arvesse klientide ootusi ja muutuvaid eelistusi,“ kinnitas Birutė Kalanovaitė.
2017. aastal lisandus Panorama keskusesse 14 uut kaubamärki ning kümme rentnikku uuendasid kaupluse kontseptsiooni ja sisekujundust, et pakkuda klientidele veelgi mugavamat ja meeldivamat ostukogemust.