European Real Estate Brand Institute viib igal aastal läbi üleeuroopalist kinnisvarabrändide uuringut Real Estate Brand Value Study. Tegemist on suurima teadusliku brändiuuringuga Euroopa kinnisvaratööstuses, mis toob eraldi välja Baltimaade tugevaimad brändid.
2024. aastal pälvis Kapitel taas Baltimaade tugevaima büroode arendaja brändi tunnustuse. Nii kaubanduspindade kui logistikakinnisvara arendajate kategoorias oli Kapitel nelja tugevaima brändi seas.
Lisaks ettevõttele pälvisid tunnustuse ka Kapiteli tegevjuht Taavi Ojala kategoorias Leading CEO 2024 in the Baltics ning Kapiteli turundusdirektor Merit Kullasepp kategoorias Most Influential CMO 2024 in the Baltics.
Real Estate Brand Value Study on suurim empiiriline brändi väärtuse uuring Euroopa kinnisvarasektoris. 2024. aastal viidi uuringut läbi 16. korda ning see hõlmas 1586 kaubamärki ja 45 riiki ning selles osales üle 120 000 valdkonna eksperdi.