Kui majandusbuumi ajal oli maakleritel ja teistel kinnisvarateenust pakkuvatel ametnikel kliente liiga palju, et korralikult kliendi eest hoolitseda, siis nüüd peaks see trend muutuma.
Täna Radisson Blu konverentsikeskuses toimunud paneelvestluste ajal tunnistas mitme suurema kinnisvaravahenduse ja -arendusega tegeleva ettevõtte juht, et äri tegemiseks peaks klient jälle kuningaks muutuma.
Paneeli juhtinud kinnisvarakonsultant Tõnu Toompark esitas küsimuse, mis on praegu oluline, mille peale vestluses osalejad kostsid, et kliendile peaks hakkama tagasi helistama.
Pindi Kinnisvara juhatuse liige Peep Sooman lisas, et just järelteenindusele peaks tähelepanu pöörama. Headel aegadel oli maakleritel rahamaitse suus ning kui leping sõlmitud, unustati see klient sootuks ning liiguti uue juurde edasi. Täna tuleks aga võtta toru ning ka pärast raha laekumist uurida, mida kliendi heaks teha saab.
Vestluses osalenud, teiste seas Arco Vara juht Lembit Tampere, Re/Max juht Leanika Klaassen ning Uus Maa tegevdirektor Mika Sucksdorff nentisid ühel meelel, et vanades tingimustes edasi minna ei saa.
Viimane, Sucksdorff kasutas ka võimalust palumaks vabandust 2008. aastal tehtud valeväite eest. Nimelt küsiti temalt siis, kas kinnisvaras on põhi käes, mille peale kõlas vastuses JAH. Nagu täna teame, nii see siiski ei olnud, tunnistas Sucksdorff nüüd.
Artikli autor on Gert D. Hankewitz. Artikkel ilmus 06/11/2009 väljaandes E24.ee.