Sõber otsib kodu. Ta andis hea nõuande, mida kinnisvara arendajad ja vahendajad võiksid müügitöö edendamise juures kasutada.
Vähe on inimesi, kel on aega igapäevaselt kõikide kinnisvarafirmade kodulehed läbi surfida ja otsida, kas ehk äkki midagi põnevat on pakkumisele tulnud. Kinnisvarafirmasid on sadu – kui neist igale vaid üks minut kulutada ka siis kuluks kogu info ammutamiseks tunde.
Aga aeg on raha ja raha ei soovi keegi raisata. Kuidas siis saaks lihtsa vaevaga info pakkujalt tarbijale edastada?
Üks võimalus selleks on loomulikult kasutada kinnisvaraportaale. Neid õnneks enamus kinnisvarafirmasid kasutavad. Teine võimalus on kinnisvarafirmadel ja miks mitte ka portaalidel lisada veebilehele RSS-feed, et kinnisvaraotsija saaks info automaatselt oma arvutis uuendada ega peaks selle jaoks loendamatuid kalleiod tunde raiskama.
Ja sama mõtte laiendus. Pea kõigi kinnisvarafirmade veebilehtedel on alajaotus „Uudised”. Kui need uudised isegi huvi pakuks, siis suure tõenäosusega ei viitsi keegi eriti käia regulaarselt kontrollimas, kas firma XXX või YYY või ZZZ on mõne uudise tootnud või ei ole seda teps mitte teinud.
Nii oleks hea kui info uute projektide, uute põnevate pakkumiste ja uudiste kohta jõuaks tarbija arvutisse justkui iseenesest. Sest kui see kohale ei jõua, siis jääb see kindlasti ka lugemata. Kui uudis jõuab potentsiaalse lugeja arvutisse, siis on suur tõenäosus, et vähemalt hetkeks viskab arvutikasutaja sellele pilgu peale.