Artig Kinnisvara teeb omapärast reklaami. Nende veebisbanner viitab sellele, et tegemist on konkuretsivõimeliseima äriteenindus ja kinnisvaraettevõttega. Reklaamis puudub viide kinnisvarale, mida siis ikkagi müüa pakutakse. Kas tarbija peaks ostma ettevõtet, et talle sellist infot kommunikeeritakse või ettevõtte arendatavat kinnisvara?
Kaasaegne turunduskontseptsioon lähtub tarbija vajaduste rahuldamises. Kas tarbija vajadus seisneb sellest, et tal on soov teha tehing kõige konkurentsivõimelisema ettevõttega? Või mõlgutab tarbija mõtteid hoopis hubasest kodust?
Mis asi see Artig ikkagi on? Kinnisvaraarendaja? Ehitaja? Mis kinnisvara Artig pakub? Kus kohas – Tallinnas või Kapa-Kohilas? Reklaamis lubatud kaunis keskkond võib olla kus iganes.
Oma ametialast tulenevalt olen mina Artigi arendustega rohkemal või vähemal määral kursis, aga kas tarbija, kellele reklaam suunatud on, seda samut teab?
Mis aga on head ja õppimisväärset Artigi reklaami juures? Nii nagu tuleb lähtuda tarbija vajaduste rahuldamisest tuleb tähelepanu pöörata ka eristumisele. Arvan, et Artigi reklaam eristub konkurentidest üsna hästi – kui seal oleks kirjas, et pakutakse 1- kuni 4-toalisi kortereid, siis ei oleks see mulle silma jäänud. Iga ettevõte peaks leidma konkurentsieelise ja suutma seda välja mängida konkurentidest eristuvalt.