Kinnisvaraanalüütik Tõnu Toompark on turule toonud kinnisvara arendusprojektide müügitempode monitooringu teenuse. Jälgimise all on pea 150 Tallinna-Harjumaa kinnisvaraprojekti, kus pakutakse müügiks ligi 3000 valmis või ehitusjärgus olevat korterit.
Teenus on suunatud eelkõige kinnisvaraarendajatele. „Kinnisvara-arendajatel enamasti puudub info, mis laiemal turul toimub,” ütles analüütik Tõnu Toompark. „Teatakse vaid seda, kuidas oma arendusprojekti müük edeneb. Mida aga konkurendid teevad – see on enamasti teadmata. Tallinna-Harjumaa turul on aga pakkumisel suurusjärk 4500-5000 korterit ja konkurents on enam kui tihe.”
Arendajal on vajadus teada turul pakutavate projektide müügitemposid eelkõige seetõttu, et planeerida tulevikus tehtavaid müügi- ja turunduskulutusi. Samuti on arendajatel võimalus müügitemposid analüüsides leida, kas konkurentide turunduskampaaniad ja allahindlkused õigustavad end – kas kopeerida konkurentide tegemisi või tuleb endam uusi turundusnippe välja mõelda.
Arendusprojektide müügitempod on huvipakkuvad ka pankadele, kes projekte finantseerivad. Pangad vajavad infot, kas raskustes olevatele projektidele on mõistlik raha juurde laenata ning kas laenu soovivad arendajad esitavad tegelikule turuolukorrale vastavaid müügiprognoose.
„Momendil katame teenusega peamiselt Tallinna ja Harju maakonna. Huviliste olemasolul oleme koheselt valmis alustama ka Tartu-Pärnu ja muude linnade monitooringut,” lisas Toompark. „Hea meel on tõdeda, et esimeste suurte elamispindade arendajatega on koostöö juba käivitumas.”
Lisainfo
Kinnisvaraanalüütik Tõnu Toompark on turule toonud kinnisvara arendusprojektide müügitempode monitooringu teenuse. Jälgimise all on pea 150 Tallinna-Harjumaa kinnisvaraprojekti, kus pakutakse müügiks ligi 3000 valmis või ehitusjärgus olevat korterit.
Teenus on suunatud eelkõige kinnisvaraarendajatele. „Kinnisvara-arendajatel enamasti puudub info, mis laiemal turul toimub,” ütles analüütik Tõnu Toompark. „Teatakse vaid seda, kuidas oma arendusprojekti müük edeneb. Mida aga konkurendid teevad – see on enamasti teadmata. Tallinna-Harjumaa turul on aga pakkumisel suurusjärk 4500-5000 korterit ja konkurents on enam kui tihe.”
Arendajal on vajadus teada turul pakutavate projektide müügitemposid eelkõige seetõttu, et planeerida tulevikus tehtavaid müügi- ja turunduskulutusi. Samuti on arendajatel võimalus müügitemposid analüüsides leida, kas konkurentide turunduskampaaniad ja allahindlkused õigustavad end – kas kopeerida konkurentide tegemisi või tuleb endam uusi turundusnippe välja mõelda.
Arendusprojektide müügitempod on huvipakkuvad ka pankadele, kes projekte finantseerivad. Pangad vajavad infot, kas raskustes olevatele projektidele on mõistlik raha juurde laenata ning kas laenu soovivad arendajad esitavad tegelikule turuolukorrale vastavaid müügiprognoose.
„Momendil katame teenusega peamiselt Tallinna ja Harju maakonna. Huviliste olemasolul oleme koheselt valmis alustama ka Tartu-Pärnu ja muude linnade monitooringut,” lisas Toompark. „Hea meel on tõdeda, et esimeste suurte elamispindade arendajatega on koostöö juba käivitumas.”