Statistikaameti andmetel oli jaekaubandusettevõtete müügitulu septembris 643 miljonit eurot. Võrreldes eelmise aasta sama kuuga suurenes müügitulu püsivhindades 6%.
Statistikaameti juhtivanalüütik Jaanika Tiigiste tõdes, et kui augustis suurenes müügitulu eelmise aasta sama ajaga võrreldes 4%, siis septembris kasv mõnevõrra kiirenes. „Müügitulu kasvu mõjutasid septembris enim tööstuskaupade kauplused,“ lisas Tiigiste.
Tööstuskaupade kaupluste müügitulu suurenes eelmise aasta septembriga võrreldes 8%. Neist enim ehk 17% kasvas müügitulu posti või interneti teel kaupu müüvates kauplustes ning sama palju muudes spetsialiseeritud kauplustes, kus kaubeldakse peamiselt arvutite ning nende lisaseadmete, raamatute, sporditarvete, mängude, mänguasjade, lillede, istikute ja muuga. Müügitulu suurenes veel 13% kasutatud asjade kauplustes ja väljaspool kauplusi (kioskites, turgudel, otsemüügil), 9% apteekides ja kosmeetikatarvete kauplustes ning 5% majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide kauplustes. Müügitulu vähenes eelmise aasta septembriga võrreldes 4% tekstiilitoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes ning 1% muudes spetsialiseerimata kauplustes, kus on ülekaalus tööstuskaubad (kaubamajades).
Toidukaupade kaupluste müügitulu suurenes eelmise aasta septembriga võrreldes 3% ning mootorikütuse jaemüügiga tegelevate ettevõtete müügitulu 4%.
Augustiga võrreldes vähenes septembris jaekaubandusettevõtete müügitulu 3%. Sesoonselt ja kalendaarselt korrigeeritud andmete põhjal kasvas müügitulu aga 1%.
Selle aasta esimese üheksa kuuga suurenes jaekaubandusettevõtete müügitulu eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 2%.